Metodi di consegna cumuni in u cummerciu internaziunale

   In l'esportazioni di u cummerciu esteru, seranu implicati diversi termini di cummerciale è metudi di consegna.In i "Principi Generali di Interpretazione di l'Incoterms 2000", 13 tippi di incoterms in u cummerciu internaziunale sò spiegati in modu uniforme, cumprese u locu di consegna, a divisione di responsabilità, u trasferimentu di risicu è i modi di trasportu applicabili.Fighjemu i cinque metudi di spedizione più cumuni in u cummerciu esteru.

1.EXW (EX opere)

Significa chì u vinditore trasmette a merchenzie da a fabbrica (o magazzinu) à u cumpratore.A menu chì ùn hè micca specificatu, u venditore ùn hè micca rispunsevuli di carricà e merchenzie nantu à a vittura o nave disposta da u cumpratore, è ùn passa micca per e formalità doganali d'esportazione.L'Acquirente assumerà tutti i costi è i risichi da a consegna da a fabbrica di u Venditore à a destinazione finale.

2.FOB (FreeOn Board)

Stu termini stipula chì u venditore deve furnisce a merce à a nave designata da u cumpratore in u portu di spedizione designatu in u periodu di spedizione specificata in u cuntrattu, è sopporta tutti i costi è i risichi di perdita o dannu à a merce finu à chì a merce passa u rail di a nave.

3.CIF (Cost, Insurance and Freight)

Significa chì u vinditore deve trasmette a merchenzie in u portu di spedizione à u bastimentu destinatu à u portu di destinazione chjamatu in u periodu di spedizione specificatu in u cuntrattu.U vinditore assume tutte e spese è u risicu di perdita o danni à a merce finu à chì e merchenzie passanu a ferrovia di a nave è dumandà l'assicuranza di carica.

Nota: U venditore assumerà tutti i costi è i risichi finu à chì e merchenzie sò trasportate à a destinazione designata, escludendu qualsiasi "tasse" pagabili à a destinazione quandu e formalità doganali sò richieste (cumprese a rispunsabilità è u risicu di e formalità doganali, è u pagamentu di i diritti, i dazi). , tasse è altre spese).

4.DDU (Delivered Duty Unpaid)

Significa chì u venditore trasmette a merchenzie à a destinazione designata da u paese importatore è li consegna à u cumpratore senza passà per e formalità d'importazione o scaricate a merce da i mezi di trasportu di consegna, vale à dì chì a consegna hè cumpleta.

5.DPI Delivery Duty Paid)

Significa chì u venditore trasporta a merchenzie à u locu designatu in u paese importatore, è furnisce i beni chì ùn sò micca stati scaricati nantu à u veiculu di consegna à u cumpratore."Tasse".

Nota: u Venditore assume tutti i costi è i risichi prima di a consegna di a merce à u Cumpratore.Stu termini ùn deve esse usatu se u vinditore ùn pò micca direttamente o indirettu ottene una licenza d'importazione.DDP hè u termine cummerciale per quale u venditore hà a più grande rispunsabilità.


Tempu di Postu: Aug-08-2022