A diffarenza trà cunnessione filettata è cunnessione flange

A cunnessione di filu è a cunnessione di flange sò modi cumuni di culligà cumpunenti meccanichi, cù diversi significati, metudi di cunnessione è scopi cum'è e principal differenzi.

1. Diversi significati
A cunnessione di flange filettata genera menu pressione supplementu nantu à u muru di u tubu è hè una di e strutture di flange largamente usate in a custruzzione di l'ingegneria.

Ci sò buchi nantu à a flange, è i bulloni facenu i dui flange strettamente cunnessi è sigillati cù gaskets.Un raccordu di pipa cù una flange(flange o adattatore).

2. Applicazioni differente
A stallazione è u disassemblamentu di e pipeline di valvula cunnessi da i flange sò relativamente convenienti, ma i cunnessione di flange sò voluminosi è currispundenu caru cumparatu cù cunnessione filettate.Per quessa, sò adattati per cunnessione di pipeline di diverse dimensioni è pressioni.

I cunnessione filettati sò à volte faciuli di disassemble, ma u so livellu di cumpressione ùn hè micca altu.A forma di cunnessione di flange include ancucunnessione filettati, ma hè aduprata per cunnette raccordi cù diametri più chjuchi è grossi grossi.

3. Diversi metudi di cunnessione
A cunnessione di filu si riferisce à a cunnessione di dui cumpunenti inseme à traversu fili, cum'è bulloni è noci, tubi filettati è articuli, etc. Connessioni filettate sò generalmente aduprate per cumpunenti chì necessitanu frequente disassemblamentu è mantenimentu, cù i vantaghji di simplicità, comodità è affidabilità. .U svantaghju hè chì e cunnessione filettate sò generalmente micca abbastanza forti è sò propensi à alluntanassi è perdite.

A cunnessione di flange si riferisce à a cunnessione di dui cumpunenti inseme per mezu di flange, cum'è flange è flange plates, flanges è pipelines.Cunnessioni Flange sò generalmente usati per cumpunenti chì anu bisognu di resistenu à e cundizioni duru cum'è l'alta pressione, l'alta temperatura o a corrosione chimica.I so vantaghji sò una cunnessione ferma, una bona sigillatura è una alta affidabilità.U svantaghju hè chì u metudu di cunnessione hè relativamente cumplessu, chì necessitanu strumenti speciali è cumpetenze per a stallazione è u disassemblamentu, è u costu hè altu.

Dunque, l'usu dicunnessione filettati e cunnessione flange hè differente, è i metudi di cunnessione apprupriati deve esse sceltu basatu nantu à bisogni specifichi.

 


Tempu di Postu: Apr-11-2023