Metudu di colorazione di flange in acciaio inox

Ci hè cinque metudi di culore per l'acciaio inoxflange:
1. Metudu di colorazione di l'ossidazione chimica;
2. Metudu di colorazione d'ossidazione elettrochimica;
3. Metudu di colorazione di l'ossidu di deposizione ionica;
4. Metudu di culore d'ossidazione alta temperatura;
5. Gas phase cracking mètudu colorazione.

Una breve panoramica di diversi metudi di colorazione hè a siguenti:
1. U metudu di colorazione di l'ossidazione chimica hè di furmà u culore di a film per via di l'ossidazione chimica in una suluzione fissa, cumpresu u metudu di u sali di l'acidu cumplessu, u metudu di u salinu di sodiu mistu, u metudu di sulfurizazione, u metudu d'ossidazione à l'acidu è u metudu d'ossidazione alkaline.In generale, u metudu "INCO" hè usatu più freti, ma per assicurà u culore uniforme di un batch di prudutti, l'elettrodi di riferimentu deve esse usatu per u cuntrollu.
2. Metudu di colorazione di l'ossidazione elettrochimica: Si riferisce à u culore di u film furmatu da l'ossidazione elettrochimica in una suluzione specifica.
3. Metudu di colorazione di l'ossidu di deposizione ionica: mette u pezzu di flange d'acciaio inossidabile in a macchina di rivestimentu di vacuum per u plating di evaporazione di vacuum.Per esempiu, a cassa è a banda di l'orologio placcati in titaniu sò generalmente gialli d'oru.Stu metudu hè adattatu per trasfurmà grandi quantità di prudutti.A causa di un grande investimentu è di u costu altu, i prudutti di picculi batch ùn sò micca costuali.
4. Metudu di colorazione di l'ossidazione d'alta temperatura: hè utilizatu per immerse a pezza di travagliu in un sali fusu specificu per mantene un certu paràmetru di prucessu, perchè u pezzu di travagliu pò furmari un film d'ossidu di un certu spessore è mostra una varietà di culori.
5. Metudu di colorazione di cracking in fase di gas: stu mètudu hè più cumplessu è menu utilizatu in l'industria.

对焊4

(A figura sopra mostra un esempiu diflange di collu di saldatura

Uflange in acciaio inoxutilizatu per un bellu pezzu deve esse inspeccionatu in u calendariu.E superfici di trasfurmazioni esposte sò tenute pulite è pulite da a terra.Devonu esse ben guardati in lochi ventilati è secchi.Stacking o almacenamentu apertu hè strettamente pruibitu.Mantene a flange d'acciaio inossidabile secca è ventilata, mantenela pulita è in ordine, è guardala secondu u metudu di almacenamentu precisu.Durante a stallazione, u flange in acciaio inox pò esse stallatu direttamente nantu à u pipeline secondu u modu di cunnessione è installatu secondu a pusizione di usu.

In generale, pò esse stallatu in ogni pusizioni di u pipeline, ma hè necessariu di facilità l'ispezione di u funziunamentu.Nota chì a direzzione di u flussu mediu di u flange d'acciaio inossidabile d'arrestu deve esse in sopra sottu à u flap di a valvula longitudinale, è a flange d'acciaio inox pò esse installatu solu horizontale.Durante a stallazione di flange d'acciaio inossidabile, l'attenzione deve esse pagata à a strettezza per impedisce a fuga di affettà u funziunamentu normale di a pipeline.Cume l'acciaio inossidabile hà una bona resistenza à a corrosione, pò fà chì i cumpunenti strutturali mantenenu permanentemente l'integrità di u disignu di l'ingegneria.I flange in acciaio inox ùn anu micca corrosione, pitting, ruggine o usura

U cromu chì cuntene a flange in acciaio inox integra ancu a forza meccanica è l'alta estensibilità, chì hè faciule di processà è di fabricazione di cumpunenti è ponu risponde à i bisogni di l'architetti è i disegnatori strutturali.Tutti i metalli reagiscenu cù l'ossigenu in l'atmosfera per furmà una film d'idrogenu nantu à a superficia.Se i buchi sò furmati, u metallu resistente à l'ossidazione o pittura pò esse usatu per l'electroplating per assicurà a superficia di l'acciaio di carbone.Tuttavia, comu sapemu, sta prutezzione hè solu un film.

 


Postu tempu: Dec-01-2022